Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Thursday, August 26, 2010

Paranoid

lanjutan kisah semalam...

ok..semlm aku langgar kereta org kn..
then sebb aku yg slh maka aku pn bg la phone number.
at first pakcik(dia bahasakan diri dia abg) tu slh salin but then aku lurus bendul p betulkan.
for me tak apalah..dah mmg aku yg salahkan..
1st msg dia (lebih kurng 4 jam lepas accident)..
mention dia siapa n bla bla bla bla...
so weird bila dia kata kereta dia rosak kat RIM & FUK..
leps langgr aku tgk kereta dia ada calar kt pintu belakang driver...
coz mmg tempt tu yg aku hentammmmmmmmmmmm...
macam mana ko boleh cakap RIM&FUK ko yg jahanam wahai pakcik oiiii...
from talked about car...dia melalut dah...part ni yg aku tak suka...
ptg waktu2 dekt nk buka dia antr msg..tanya; beli mknn apa??
perlu ke pakcik????ok tak apa..layan lg..
but bila dia tanya tang aku duk mana, study mana n asl mana aku dah menyirap dah ni...
mlm...mlm tu dia msg lg...tanya bila nk jumpa..
so aku ckp ari ahd coz claz pack..
fyi pakcik..saya bz gila minggu ni sampai laaaa next week..
and you know what...he asking me "tak kn mlm pn bz??"
uish...ni dah lebih dah ni...dah mlm mmg saya bz nk study nk wat cm mana..
settle tang tu..dia ckp "adik jgn risau abg tak marah pn"...
damn serious...aku rasa nk munth tahu!!!
and today...dia msg lg..
tnya buka mkn apa?beli kt mana?n jgn mkn byk2...
motive hereeeeeeeeeeee....
YA ALLAH...tak sanggup aku...
siap pesan..abg nk g surau dulu..nnt mlm sms....

Hellooooooooooooooooooooooo PAKCIK...
awk tu dah laaa dah kahwin..maunya bini ko mengamuk..
yg jd mangsa..aku juga kn...
I HATE THIS...but kena tunggu sampai jumpa pakcik ni ari ahad..
manalah tahu takyah byr ganti rugikn..
but for sure laaa aku jd paranoid bila music sms for hp aku berbunyi..
aku geli,meluat,menyampah dan seangkatan dgnnya bersatu.bergabung..


Oh Tuhan...sila la beri hambamu ini kesabaran utk menghadapi pakcik tu..amin..

2 comments:

ahmad firdaus@ yau said...

berhati-hati dengan pakcik yg nakal tu...

Cik Pikah said...

for sure ahmad yau...
and thanks