Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Wednesday, September 29, 2010

.....

great title huh?hehe :)

i've to attend one event dis coming saturday. just because am the one who are responsible for that event.
what kind of event?? "kempen keselamatan jalan raya"...what a?? :)
now i've only plus minus 2days before the event. tired eventho i'm only exco for publicity.
what the roles as exco of publicity??
  • banner
  • flyer
  • program books
  • invitation card
  • poster
  • what else?? invitation call for press laa..
huhuhu..thanks god previously i already have experienced to deal with press. like my Public Relation lecturer said "awk kena tahu mcm mana nak cium mulut ngan press"..
hahahaha PR person will know what the meaning of cium mulut tu. (bukan lucah ok)
call punya call.ada yg suh email picture je.ahhhhhhhhhhhhhhhh..kau igt aku heran sgt??huh!
haha angin sendiri..


haaa.terigt sudah kejadian dekat food court time lunch td.
let me tell u..
tgh laaa aku ni berselera makan. as usual my lauk will be ayam masak lemak + udang sambal.
nak di jadikan cerita, udang hari ni susah nk kopek. gigih laa aku ni duk kopek kulit udang.
lepas tu,siapa ntah pasang cd wali band! repeat that album beratus kali sampai aku rasa nk muntah darah!!bukan aku sorang. cikin pun sama.kan cikin kan??
aku duduk kat meja panjang.belakang aku adalah sekumpulan manusia ni tgh pack nasi kot.
i'm not sure coz mls nk amik tahu. kenapa aku marah? mcm mana boleh marah??
ni ada sorang perempuan mental ni. dia duk tonggeng2 buat apa ntah.
setiap kali dia tonggeng dia langgar belakang aku.
ok. sekali 2kali 3kali aku masih boleh sabar lg..
ni takk dia langgar aku HAMPIR 7 or 8 KALI...angin aku.
she never said sorry u know!! soooo damn bitch!!
kau langgar aku yg tgh makan tahu??????? hilang selera makan aku..
gerammmmmmmmmmmmm..takut kesabaran hilang aku terus blahhh.
huhuhu terbayang lauk ayam masak lemak cili padi yg tak sempat di habiskn td...
aku lempang kau laju laju baru kau tahu minah mental!!!!


sekian terima kasih.


p/s:if esok dia still langgar aku. mmg melayang pinggan nasi tu kat muka dia!!

No comments: