Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Thursday, September 23, 2010

V to the I to the R to the U to the S..

come closer..
i wanna tell u about HOW I HATE VIRUS...

ini semua salah PC yg ada dekat library..
what for u provide pc for students if that's pc full with virus..
if tak double click pn virus tu terus masuk dlm pendrive bila kteorg cucuk dekat pc..
menyusahkan...
habis semua hilang asgt..
the worse is bila asgt yg nk kena submit pn menghilangkan diri setelah berjumpa dgn kekasih hati yg bernama VIRUS!!damnnn u virus..
logically,takkan laa aku ni nak bawak laptop ke claz hari-hari..
berat tahu!!

now,my lappy n my hp sudah di jangkiti virus.
ni semua slh pc kt library yg aku guna ari isnin tu..
dah la my cd player cannot detect cd..
nak format laptop mcm mana???
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
arghhhhhhhhhhhhhhhhh
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

TENSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

No comments: