Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Monday, September 06, 2010

Buat Kuih Raya..

i think almost 3 years i never help my mum buat kuih raya :P
cop cop cop dan cop lg..
is not because i'm lazy ok..
ini adalah kerana sy akan pulang kerumh 2 or 3 hari sebelum raya.
which is during that's time kuih raya semua telah selamat di bakar dan di msukkn ke dlm bekas :)
but this year saya dapat cuti awal.maka saya lah yg buat kuih raya thun ni :P
kuih apa yg di buat oleh cik pikah tahun ni..
1)honey cornflakes
2)almond london..
baru 2..ini pn atas bimbingan mak saya..
if fully-handle by meeee.pasti raya tidak akan ada kuih raya..hahahahahahahahahahahahaha :P
tapikan...penat rupanyaaaa buat kuih ni.lenguh-lenguh badan oden duk siapkan kuih..
lg tercabar masa buat kuih cornflakes tu..dah laa buat siang hampir-hampir termasuk ke mulut sendiri..shhhhhhhhhhhhhhh..jgn bg tahu org tau..hahaha
tppppppppppp tak msuk ok..iman saya masih kuat :)

today i dont know my mum nk suruh buat kuih apa..
saya hanya menurut perintah bonda tercinta saja :)

No comments: