Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Monday, September 20, 2010

cerita kulit...

lets the story begin.......
jeng jeng jeng..
al kisah pd suatu hari.mereka semua duduk semeja smbil menjamu selera (lunch)...
makan makan sambil sembang and for sure mereka(aiman,yau,cikin n cikrose) will wait for me.
whyyyy???sy makan mcm siput..hehe dats y mereka menunggu sy..
mari sy ceritakan kisah kulit udang..

ada seorg gadis yg sgt gemar makan udang waktu lunch..and gadis ini pasti akan terlalu khusyuk mengupas kulit udang (pakai tgn or sudu,xkesah laa tp mmg dia akan khusyuk gila)..

aiman:nak kulitttttttttttt...(dgn tiba-tiba mengendeng dkt si gadis yg tgh gigih kopek kulit udng)
si gadis:hang nk kulit udang??? (smbil pndng aiman dgn muka pelik n dlm hati ckp tak kan kot)
semua org yg kt meja tu terdiam dgn lamanyaaaa.
aiman:...(terdiam smbil pandang si gadis)
si gadis:errr...(aku slh ckp ke??)
aiman:tak kan laaa aku nk mkn kulit udang kot.
si gadis:oh..nah amik udang ni aku dh kopek!
aiman:.....(pandang si gadis lg dgn muka pelik)
aiman:aku nk kulit ayam hang tuu laa..
si gadis:lorhhhhhh..ckp laa hang nk kulit ayam.mana la aku tau.aku dah pelik hang nk kulit udang td (smbil tersengih-sengih)
aiman:logik laa sikit..hehe

dan semua orang duk gelak smbil ckp :tak kan laaaa aiman mintk kulit udang..
si gadis:betul laa..dah time tu aku tgh kopek kulit udang..sapa suruh aiman tak ckp nk kulit ayam


moral of the story;ckp biar terang for aiman n for si gadis sila laa logik sikit..hahahaha


p/S:hahahhahah siapakah si gadis itu??

No comments: