Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Tuesday, December 21, 2010

salam takziah...

Hari ini saya mendapat satu pengajaran..
pengajaran yang berguna..dalam erti kata yang lain SANGAT BERGUNA.
One of my kakak at office baru kehilangan ibunda yg tercinta pagi tadi.(Al-Fatihah)
kitaorg satu office pergi melawat..
and masa kat rumah Su i was thinking...
WHAT IF my mum/dad left me when i'm not ready ?
seriously,i'm become afraid on that time..

the reasons why;
  • saya masih tidak sepenuhnya membalas jasa kedua ibu bapa saya (mungkin tak mampu utk membalas coz jasa mereka terlalu besar kepada saya)
  • kadang2 mulut saya merungut-rungut bila mak mintak urut (tangan duduk gigih urut)
  • kerut2kan muka bila cakap dgn mak and ayah (especially time nak pe'od)
  • satu sen pun mak and ayah belum rasa duit gaji saya(actually saya belum kerja lg)
  • rasa macam banyak dosa dekat mak and ayah
  • atleast both them must know i've someone special who can take care of me when they left (part ni mcm lawak sikit coz i've no intention pun nk bercinta rite now)
  • saya masih memerlukan mereka berdua..

sometimes kita akan terasa kehilangan bila orang yang kita sayang dah tiada..
kita jarang appreciate benda/orang yang depan mata kita (bukan semua)..
when it happen baru menyesal..
sometimes kita tak sengaja or terleka..
dan kehilangan yg dirasakan oleh orang lain boleh menyedarkan diri kita..
like me..mcm tersentap td..huhuhu
mak, ayah..orang mintak maaf if ada buat silap..the thing both of u should know is I LOVE U and ALWAYS DO..


No comments: