Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Thursday, December 30, 2010

my LOVE story

'my love story' hahaha title apakah ini??
ok rite now mood tgh jiwang-jiwang dan geli-geli..wakakakaka
my love story is not same as yours!

when the last time u've someone so called as Special Boyfriend?
-about 3 or 4 years ago.haha baru terperasan saya sudah lama menjadi single rupanya :P

when the last time u falling in love?
-hmmmmmmmmmm...(sambil berfikir dan terus berfikir)

okay stop!i've no idea nak jawab lagi :P

random things.kadang2 kan sambil tgh duk melepak dgn member tiba-tiba terkeluar soalan yang berbunyi:
KAU SUKA LELAKI YANG MACAM MANA???

dan jawapannya adalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh;

ok i need to divide it into TWO parts laa

PART 1
  • dapat membimbing saya ke jalan yang benar iaitu seorang yang beriman
  • baik dan memahami
  • terima saya seadanya
  • terima saya seadanya
  • dan terima saya seadanya lagi..
hahaha part 1 ni rasanya basic need laa yang org perempuan looking for bila nak cari BF kan.ok mari tgk my second part :)

PART 2
  • chinese look
  • have 'nice fingers'
  • specky
  • tall
  • have a sweet smiley
  • smart
  • matured
  • kalau boleh laa..i said kalau boleh saya mahu lelaki yang TIDAK MEROKOK! :)
haaaaa part 2 ni mcm memilih sgt kan kan kan?hehehe tp seriously saya sgt suka org yang CHINESE LOOK tak pun bermata sepet :p
my frens ada komen tang suka 'nice fingers' tu.mereka kata saya pelik dan saya juga pelik kenapa saya suka dgn lelaki yang BERJARI CANTIK.pelik kan?
hehehe ini hanya angan2 saja..kira bonus la if saya dapat jumpa dgn lelaki seperti di PART 2 ini :)
kawan-kawan juga kata bahawa saya CEREWET.that's the reason why i'm still single :P
dan mereka juga berkata 'Ika suka lelaki yang JAMBU'.oh yeka?tak perasan pun aku :P
lagi satu mereka akan berkata mcm ni "haa..mamat ni mesti taste Ika".refers to handsome guy yg jatuh kategori JAMBU! Betul kah aku suka mamat seperti itu kawan-kawan????


jump lagi to the other topic.
i'm wondering why S in red look exactly like MZ in red too..
apakah mata saya yang rabun semendang?
huwaaaaaaaaa cannot see S in red laa.
S, u know what?u remind me about MZ.serious tak tipu bah!

sekarang saya mahu post lirik lagu BILA CINTA.dont ask why!

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkan ku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan

p/s:my love story is not same as yours just because i've no 'happily ever after' as my ending :(

No comments: