Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Friday, December 24, 2010

The-Last-Day...



today is my LAST day being part of MEDKOM team..
what MEDKOM stand for? MEDKOM is Unit MEDia dan KOMunikasi..
yeah..i was be assigned on that unit in order to complete my PRACTICAL TRAINING :)
and my feeling?hmmmmm 50-50 coz i do love to stay at home and on the same time i'm pretty sad and gonna miss diaorang semua (MEDKOM)..
even just 5 weeks but it means something for me..
mungkin saya akan rindu untuk menggunting-gunting paper,tampal-tampal paper..
yeah gunting+gam+cop adalah alat utk saya gunakan untuk berperang di MEDKOM :P

just because today is my last day maka they make one special event to celebrate my last day..
it was the simple event but i really appreciate it
on that event i need to 'say' something so-called 'ucapan' dari saya. lets the speech begin;

"Assamualaikum w.b.t, yang dihormati En.Saudi,En.Rabiey dan Cik Saripah dan seluruh warga MEDKOM. First of all saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberi tunjuk ajar kepada saya sepanjang 5 minggu saya menjalani latihan praktikal di sini. Menjalani latihan praktikal di unit ini memberikan satu pengalaman berharga kepada saya dan insya-Allah pengalaman itu dapat membantu saya di masa hadapan. Dan saya juga ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa ataupun menyinggung perasaan sesiapa sepanjang saya menjalani latihan di sini.sekian terima kasih"

hahahahahahah it was my last minute punya speech..malas nak tulis so duk hentam saja..
do i look like skema GILA???haha if yes,WHO CARESSSSSSSSSSSSSS :P
and before balik we do some random things laa..snap pict here and there..hahha
aku si gila camera kan.and haaa i didn't bring my camera.gila sengal kan???cis..

ok MEDKOM, i hate to say this but GOOD BYE MEDKOM..
hope we'll meet again someday..insya-Allah :)
BIG thanks to all kakak2 and abang2 there..diaorg peramah and me always tayang muka kerang kt sana which is tersengih-sengih saja.my voice??? saya jarang bercakap. banyak diam dari bercakap kot.
what happen to me ek???i'm not sombong.MAYBE saya malu.yeah malu+segan maka jadilah saya seperti kerang busuk (sengih-sengih) sepanjang praktikal.


p/s p/s :pict kt atas tu adalah souvenir from MEDKOM..

ya saya pakai tudung time practical.hehehe

No comments: