Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Friday, July 30, 2010

The Blue Mole

Lagu Khabarkan masih berkumandang..~lalalala :P

this is story when we (me.cikrose n cikin) on our way nk balik rumah after claz..
begin with talk talk talk plus lawak jenaka while we're walking..
and suddenly i saw something like MOLE at cikrose's face..and the-blue-mole story begin...

me:eh ada smething kt muka..
cikrose:ada apa??(smbil bersihkn muka)
me looking at cikin yg dh start sengih sengih..
me:nape gelak??
cikin:ika laa yg gelakkn..
me:eh..tuduh org plak..(sambil senyum2 thn gelak)..
then the-thn gelak plus senyum2 turn into HAHAHAHAHAHA when;
Cikin:tahi lalat biru!!

me:hahahahah

out of sudden..
cikrose:cantik juga tahi lalat biru..
adoi...haruslah me n cikin ketawa tanpa henti..
while me n cikin ketawa mcm apa cikrose tmbh perisa;
cikrose:masa kecik2 dulu sy suka lukis tahi lalat sendiri..
(me n cikin start looking each other)
cikrose:ala ala siti nurhaliza....(w'out realizing me n cikin dh tmbh satu level terbahak-bahak)
hahahaahahaahahahaaahahahahaha.....

cikrose:lepas tu..if nk pergi kenduri kahwin mesti buat tahi lalat tu jd byk kt muka.baru cantik
cikin:mcm sharifah aini??
me:what!!!(dh gelak sampai terduduk-duduk kt ats jln)...

cikin remind me about julie's case bila dia sebut tahi lalat sharifah aini..
ok gelak terbahak-bahak tu jd cool down bila dh sibuk nk lintas jln naik bas..

masa dlm bas terfikir smething..tahi lalat tu buat pakai pen bsh ke pen kering??
and terbahak-bahak tu dtg lg when cikin and me looking each other...
like "eh..tahi lalat palsu cik rose"..hahahaha
me:cikrose..awk buat tahi lalat tu pakai pen bsh ke pen kering?? cikrose:erm...pen kering..eh tak sy pakai pen basah...pen kering tak cantik!!..

hahaha...aku xkira...nk gelak jugk even dlm bus sekali pn bila cikrose ckp "pakai pen bsh..pen kering xcantik"...

u may found this is not funny at all..but who caresss???
for me ini adalah sgt lawak...u should take a look cikrose face during that time..
cikrose face like "weh..salah ke buat tahi lalat palsu??''.. me and cikin akan tetap gelak and yg paling galak gelak ofcoz laa ME...hahaha

and i was thinking; ada masa pulak cikrose nk lukis tahi lalat time nk pergi kenduri kahwin kan...
(believe me..i am laughed out loud during typing this entry :P)

tgh duduk tue laa CIKROSE..the-cap-girl is me...and the-tudung-girl is CIKIN



No comments: