Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Saturday, November 27, 2010

Day 4

actually my day 4 was yesterday...
tp malas nk on9 semalam..maka ganti hari ini :))

so my works for yesterday is.... as usual laaa seperti hari2 yg lalu :)
and haaa baru saya tahu org government rehat(friday) pukul 12 pm till 2.45 pm..lama GILA kan?
hahahahahah aku jakun disitu!apakahhhhhhhhhh..

hari ini saya memasak SPAGHETTI ....
first time masak..byk yg saya tanya wakakakaka...
tak kesah..belajar dari yg expert kan..nak pandai...
sooo how the output???
ermmmmmmmmmmmmmm....delicious (apakah puji masakan sendiri)!
ok..mak saya sebagai penasihat tak bertauliah coz my mum tak suka mkn spaghetti maka dia tak penah masak utk saya :))
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inilah hasilnyaaaaaa ...


No comments: