Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Monday, April 18, 2011

Bila Orang Tanya..

pernah tak  ada rasa nak marah bila org tanya soalan yg biasa2 jaa?
contoh dia mcm ni:
  • Awak stay mana? *fine rasa nak marah bila org tu boleh baca sendiri info yg aku dah tulis tp still gigih nak bertanya*
  • Betul ke takde bf?mcm tak percaya jaa.. *huish..ini ikut mood n depends pd siapa yg tanya..tp if lelaki yg tanya aku mmg selalu rasa org tu dgn automatic-nya dah TURN ON suis kemarahan aku*
ehh kenapa rasa mcm byk soalan-yg-mampu-bikin-aku-marah masa nak tulis entry ni.. nmpak sgt dah lupa..hahahaha tukar cerita yok..

haaa..i'm homeeee "HOME SWEET HOME" sampai Jb ari Khamis ritu..
mcm mana aku boleh lupa nak bwk balik satu beg yg penuh dgn baju kurung???
maybe eksited thp OD soo terlupa terus nak bawak balik beg tu..
duduk rumah tidak menjamin tahap kerajinan utk study akan meningkat!hahaha
dari ari jumaat malam sampai ari ahad aku ASIK KELUAR jaa..satttt keluar dgn mak dan ayah okay :)

ada cerita lagi ni...nak cerita yg aku sebenarnya marah dgn si hamba Allah ni..
errr maybe bg org lain benda ni small matter but for me NOT...
i've no idea why but when i read the ques she asked me i lost my patience like WHAT THE HELL is this..
she just asked me whether the boy who's comment my status before is my ex-bf or not..
but i do think she can PM me instead of asking me at the same status which that's boy can read her comment too..uishhhhhhhh marah terus time tu til my mak asked me..huwaaaaa i need time to rebound about this matter laa..err kenapa perlu marah pikah? tp mmg rasa marah sgt2..sampai i didn't reply her comment..nasib la ko!

and ni cerita pasal kecik hati plak..ok fine aku tau AKU GEMUK tp tak perlu laa ko nak ckp byk2 kali sampai aku rasa nak lempang kau laju-laju kat depan org ramai..ko igt bila kau kurus ko handsome?sumpah tak..ohhh plsss jgn nk bangga2 dgn aku sebab awek ko pun bukan bdn hot sgt..kurus kering jaaa aku tgk..and yg dulu tu lagi gemuk dari aku..soooo ko tak payah nak CAKAP BYK2 KALI..bdn aku bukan bdn ko..just SHUT UP and BACK OFF damn it..aku tunggu lagi sekali if kau cakap aku mmg aku akan SOUND SETEPEK KAT MUKA KAU SAMPAI KO TAK KAN LUPA APA YG AKU CAKAP..keep my words dude! *tahap kemarahan berada pd level yg tinggi*
apakah??emosi tak tentu pasal kan..errrr maybe bendera jepun bakal bekibar!
bukan marah apa..ko ckp dah byk kali kot..aku tak penah nk ckp2 pasal ko kan..hisssshhhhhhh
GERAM NI GERAMMMMMMMMM!!! and i'll wait whether ur GF is hot or not..tgk sikit body dia???



ok rasa puas sekarang ni..sebab adik tak balik cuti aku duk sorang2 kt rumah..ckp pun sorang2..
harapan esok aku bangun pagi dan aku dah delete pasal 2 benda yg aku bebelkan kt atas tu dari otak aku..
bikin serabut siot...tp syok juga kan if dapat lempang org laju-laju?hahahaha mesti puas punyaaa..

*motivasi diri sendiri*
huhhhh...jgn marah2 pikah..nnt muka awak byk kedut-kedut..nnt nmpk tua..senyum senyum senyum sebab senyum boleh buat awak nmpk muda..senyum ok? and letak benda yg remeh-temeh tu ke tepi..tak penting pun semua tu..baik awak study pikah..exam just around the corner..focus focus..kata final exam ni ada azam
baru kan?sooo FOCUS and STUDY..nak dapat DL tak Pikah?nak kan kan kan?  

"people can say anythings about u because they have nothing wise to say and proud of about themselves"-AfikahAli

No comments: