Pages

Knowing me!!

My photo
she's BLUR..she's SLEEPY..she's ERRATIC..she's SARCASTIC..she loved NICE FINGERS..she loved to be BOOK WORM..she loved SEPET EYES..she addicted to MIRROR..she addicted to NON-MALAY MOVIE.. she addicted to TAGALOG..she ANTI TAUGE TEGAR :) yeah she is what she is..if YOU dont like..what she can say;"like i care?"..

Tuesday, April 24, 2012

setiap manusia mempunyai kebebasan utk berkawan..

ohmaigod..ohmaigooood..ohmaigooooooooood!!
tekanan terasa bila ada mahluk tuhan paling annoying  seksi di sekeliling aku..
sampai aku rasa nak hantuk kepala ke dinding bertubi-tubi
dengan harapan mahluk itu TAHU/FAHAM/MENGERTI yang bahawasanya aku tidak berminat dengan cerita yg dia cuba sampaikan..
kehidupan terasa terganggu bila dihidangkan dengan segala jenis mak nenek2 yang sememangnya aku malas nak amik tau..
rasa mcm "hey,get ur own life laa.aku ada life aku yg aman ni!Don't disturb'' *sambil buat gaya talk to my hand*
bila mood kita okay.bole jugak la layan cerita2 yg xberapa seronok di dgr ni..
tppppppp bila mood K.O..di ulang sekali lagi K.O terus aku ada rasa nak bertukar jadi mahluk tuhan paling kejam!!!


dannnn aku juga rasa admin page samsung galaxy s2 agak belagak dan sombong..
org just tanya simple ques and simply answer my ques xbole ke??
siap reply ''ask di page ok. bukan private msg admin. tq''
me like what the fish ko ni..then bila aku reply thank for the NICE respond ko nak melenting????
aku tanya sebab aku tak tau..if aku tau xdenya aku nak tanya ko..
dan kenapa ko xjwb soalan aku tanya tp bole plak reply PM aku dgn jwpn sarcastic ko tu???
apa guna jd admin tp malas nak jawab??penting sgt ke if tulis kt page or tanya directly kt admin???
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..hilang pahala puasa aku rini..

adakah kerana aku lapar maka mood pun bertukar nak jadi Si Pemarah???
ohh lambatnya nak pukul 5..tak sabar nak balik kerja..

No comments: